.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف و کولاک در نیمه شمالی کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر پنج شنبه تا روز یکشنبه آینده به تدریج دامنه بارش که به صورت برف و کولاک است بیشتر نقاط شمالی کشور را در بر می گیرد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نقشه های پیش یابی بیانگر تداوم بارش در نوار مرکزی کشور از جنوب غرب تا شمال شرق و همچنین دامنه های البرز، سواحل شمالی، جنوب و شرق کشور است.

به گفته وی، از بعد از ظهر امروز از شدت بارش بر روی سواحل جنوبی دریای خزر، جنوب غرب و نواحی مرکزی کاسته خواهد شد و در روز چهارشنبه بارشها به نیمه شرقی کشور محدود خواهد شد.

امیدوار شهری اظهار داشت: مجدداً از اواخر وقت چهارشنبه با نفوذ زبانه های پرفشار به سواحل شمالی، به تدریج دامنه بارش در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز می شود و شدت بارش در روز پنجشنبه در سواحل جنوبی دریای خزر خواهد بود.

به گفته وی، طی این مدت کاهش شدید دما برای نیمه شمالی کشور به ویژه نوار شمالی رخ می دهد.

امیدوار شهری افزود: طی امروز و فردا خلیج فارس مواج بوده و از بعد از ظهر فردا و روز پنج شنبه تا یکشنبه دریای خزر مواج است.

وی با بیان اینکه در روز جمعه با توجه به کاهش دما در استان تهران بارش باران و احتمال بارش برف وجود دارد، گفت: آخر هفته دمای هوا به صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.